Rólam

Bartalos Fanny Bianka


Gimnáziumi éveim végén fogalmazódott meg bennem, hogy az én utam a gyermekek felé vezet. Mindenképpen segíteni szerettem volna, amely szándék a mai napig töretlen. Segíteni azoknak, akik jobb eredményt szeretnének elérni, de az iskolai tempó, légkör vagy módszer nem optimális számukra. Azoknak, akiknek valamilyen lelki, mentális akadály áll a háttérben, hogy megmutathassák valódi képességeiket vagy akiknek valamilyen egyéb tanulási, magatartási vagy viselkedési nehézség által nehezebb az iskolai élet. 

Egyetemi éveim alatt és után kezdett el érdeklődésem ezen területek megismerése, megértése és minél hatékonyabb fejlesztési lehetőségek keresése felé irányulni. Ezek olyan készségeket vagy képességeket vagy állapotot jelentenek, amelyek hiányában sokkal nehezebben boldogulnak a mai gyermekek az oktatási helyzetekben. 

Vállalkozásom neve is pontosan ezért Tudásod kulcsa. Sok éves pedagógusi munkám során egyértelműen tapasztalhatom nap, mint nap, hogy hatékony és eredményes munkát kizárólag úgy lehetséges elérni, hogyha megtalálom azt az utat - kulcsot, amely az adott gyermekhez, illetve családhoz vezet. Enélkül elérni teljes, mindenki számára kielégítő sikert nem lehet.

Kifejezetten fontosnak tartom a szülőkkel való együttműködést, ami a gyermek fejlődéséhez kulcsfontosságú. Ez a hármas, szorosan együttműködő egység határozza meg szemléletemet.

Foglalkozásaim mindegyike valamilyen nagy választásnál, fordulópontnál segíti meg a tanulókat és szüleiket abban, hogy mindannyiuknak egy kiegyensúlyozottabb, kiszámíthatóbb időszakká válhasson.

Egyéni óráim is mind szeretetteljes, elfogadó légkörben valósulnak meg maximális odafigyeléssel és szakértelemmel.

Végzettségeim:

  • tanító
  • kisgyermeknevelő-gondozó
  • KMT fejlesztő, komplex mozgásterápiás fejlesztő
  • GOH-GMP fejlesztő, beszédészlelés és beszédpercepciós fejlesztő
  • Brain Gym 101 fejlesztő
  • Integratív játékterápiás fejlesztő (Vadaskert Alapítvány)
  • Montessori pedagógus
  • Élménypedagógiai oktató (folyamatban)
  • Reziliencia fejlesztés gyermekkorban (Rogers Alapítvány)